torsdag 31 december 2009

Har precis jobbat klart mina (3) timmar och är hemma för att mellanlanda innan festen hos Micka och Mathias ikväll =)
Man får inte så mycket newyearsspirit av att jobba men den kommer säkert!!

Jag är överlycklig för att 2009 snart är slut!!
"Nytt år, nya tag"..Klyschigt men fan så sant!!
2009 har förmodligen varit det värsta i mitt 26-åriga liv- med pappas död och all annan skit jag släppt in i mitt liv!!
Det hade förmodligen varit väldigt enkelt att bara lägga sig ner och ge upp MEN jag står fortfarande upp och försöker se det positiva i varför saker och ting sker!!
Jag har en miljon saker att leva och vara tacksam för- världens bästa kompisar, min mamma, de år jag fick med pappa, mitt hem, mitt jobb. De människor som betyder något för mig finns fortfarande kvar i mitt liv och det slår allt!! Dessutom har jag fått en "ny familj" i form av pappas särbo Maud och hennes närmsta!!

Nu ska jag sluta vara blödig- laga lite käk, duscha och fixa iordning mig innan det är dags att bege sig!!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOP!! <3

Inga kommentarer: