onsdag 9 december 2009

..The story of You and I..

Har haft en underbar dag!!
Sov till 13.00 *ledig* ..lagade lunch och tog världens längsta dusch!!
Mötte upp Carin istan vid 15.00 för en latté och lussekatt på Fröken Olsson.
Gick i lite olika affärer, bla Shock där jag hittade en skitsnygg tröja *love*
Och ännu en affär där jag hittade en ännu snyggare tröja för 995 spänn!!?? Helt sinnes!! Men jag ska ha den!!
Ligger lite tight till på den ekonomiska fronten just nu efter pappas begravning och allt så det får bli ett senare inköp =)
Hamnade sedan på Rb för en tidig kvällsöl, var länge sedan vi var ute en vardag!!
Hade himla trevligt och Olsson kom förbi en sväng.
Träffade även på ett "gammalt" ragg..hmm. Han promotade för sin nya demo och jag är helt lyrisk!! Gå in på http://www.myspace.com/drunkenhobos och lyssna på låten "Changed"
My god!! Vilken röst!! Vilken låt!!!!
Det bästa på länge!!!!!

Nåväl..blev några öl och nu är jag hemma igen..(23.00)
Ska jobba 8-18 imorrn..*lång jävla dag* men det blir nog bra.
Nu blir det sängen..

Nattinatt!

Inga kommentarer: