fredag 27 november 2009

Snart dags att inta sängen..
Men i vanlig ordning så är jag inte det minsta trött när jag väl ska sova, så jag fördriver tiden med att lyssna på "Rockstugan 2000" som jag hittade i gömmorna när jag städade ikväll..
En skiva som banden som repade på Rockstugan spelade in i samma veva som jag och mitt gamla band började repa där.. Nostalgi som sjutton!!
Om det är bra vet i fan, men ja..som sagt..nostalgi!!

Har fått gjort en hel del ikväll minsann..
Diskat, rensat ur skåp och lådor överallt, satt upp adventsljusstake och stjärna osv..osv..
Är så fruktansvärt nöjd med köket just nu, satte upp svart kakeldekor för att matcha de ljusrosa väggarna..blev sjukt snyggt även om det behövs skarvas här och var. Får bli ett senare projekt!

Ang "adventspyntandet" så var jag så senast som igår sjukt opepp på att ens tänka på att det är mindre än en månad kvar till jul..Jag som i vanliga fall är barnsligt förjust i jul..*s*
Jag ska juh jobba hela julveckan och så hela det här med att pappa gick bort nyligen, inte helt lätt att känna någon "christmasspirit" då direkt :/
Men..världens bästa killpolare ska ha "julfest" för alla polare helgen innan så det hjälpte en hel del.
Dessutom kommer mamma hit ett par timmar på julafton när jag slutat jobba.. =)
Så nu börjar allt kännas ok igen och jag planerar redan inför pepparkaksbak och att grilljera julskinkan.. Jag är så jävla ond i skogen!!! Ha ha

Näe, dags att försöka sova iallafall..

*nattinatt*



Inga kommentarer: