onsdag 18 november 2009

Behemoth










Sprang även på mitt exkex Pär som blev lite suddig på en bild. Ha ha










Seg dag och lite smått bakis efter Behemoth igår..*gah*
Spelningen var riktigt bra iallafall och det var en del roliga människor där.
Och som vanligt kom det fram någon karl, jag såklart inte kände igen, och sa att han spanat in mig på jobbet när han brukar vara inne och köpa kaffe. Tydligen hade vi åkt samma buss hem från Sonisphere i somras också.. I don´t get it, detta händer nästan alltid när jag är ute!!!

Efteråt fortsatte jag och frugan till Rb, var evigheter sedan vi två var ute senast så det var nice!!
Var sådär lagom mycket folk för en tisdag och ganska trevligt så vi stannade tills de stängde.
Nu blir det lugnt med jobb och inte så mycket mer fram tills Mayhem nästa vecka, lika bra det.
En killpolare har utflyttningsfest i Alingsås i helgen men jag får dessvärre hoppa det eftersom jag jobbar. Får passa på att ta det chill med film och ev lite trevligt sällskap istället =)

Inga kommentarer: