torsdag 26 november 2009

Vuxenpoäng!!!

Det är nästan så att jag blir rädd för mig själv..

Min kära moder ringde för en stund sedan för att fråga vilken tum jag vill ha på en ny tv som hon tänkt att ge mig i julklapp..(Använder min gamla, vanliga tv sedan exet flyttade ut med sin 50 tummare) Jag som aldrig kollar på tv speciellt mycket sa att "Nej nej, jag behöver ingen ny tv..jag vill hellre ha en ny, bra dammsugare istället."
Hon tyckte nog det lät lite tråkigt för hon sa att det kunde jag få ändå, och då kontrade jag med att jag hellre ville ha nya glasögon istället..Ha ha
Använder bara linser eftersom mina glasögon är typ 10 år gamla och inga jag använder speciellt ofta, vill ha ett par nya snygga som jag kan använda när jag känner för det..tom när jag går ut om det skulle vara så =)

Så..årets julklappar blir bla dammsugare och glasögon dårå..*sweet*
Och sjukt många vuxenpoäng..Ha ha

På tal om ngt helt annat så var Mayhem helt fantastiska igår..
Lätt en av de bästa spelningarna jag varit på, och det är juh ett antal!!
Min kamera skulle såklart jävlas så det blev inga bra bilder tyvärr :/
Attila såg mest ut som en stor suddig ängel på de få bilder jag lyckades ta..Ha ha

Nu ska jag försöka slita mig från soffan för att diska och plocka undan lite.
Är julfest på Trägårn med jobbet på söndag och vi ska vara hemma hos mig en sväng först.
Helgen känns hyffsat uppbokad så man får passa på när man har tid..
Imorrn vankas jobb i vanlig ordning, efter det förfest hos Kajsa med Olsson och senare Morlocks på Rockattack.
På lördag kommer jag förmodligen vara bakfull och på kvällen har Lina 25-årsfest.
Självklart så ska jag upp och jobba 06.00 på söndag så jag ska bara dit en stund, drar väl hem när de andra går ut..*kul*
Och sen på söndag så ska jag som sagt jobba och sen på julfesten.
Blir dock lugnt eftersom jag ska upp och jobba 06.00 även på måndag...

Nåväl..kommer nog bli himla trevligt ändå! =)

*Over and out*







Inga kommentarer: