söndag 7 september 2008

Kajs födelsedagspartaj!

Åh herregud!!
Jag vet inte alls vad fan det är med mig men jag har smålipat hela kvällen nu!!
Låg och kollade på PS. I Love You och lipade mig igenom hela filmen typ (samma sak när jag läste boken), när den var slut fortsatte jag kolla på någon B-film på femman och tårarna envisades med att fortsätta rinna..Ha ha

Det kan iofs bero på att jag enbart sov 3-4 timmar inatt och jobbade 06.00-15.30, är hyffsat trött och sleten..
Hamnade på det där födelsedagspartajet igår och det blev ett par öl mer än jag hade tänkt mig och var inte hemma förrens vid 00.30..
Var lagom kul att kliva upp imorse..men jag hade jäkligt trevligt igår så det var svårt att slita sig helt enkelt!! Ett par kompisar som var med igår kikade inom på jobbet idag och såg tom. mer sletna ut än mig *s* Och jag har fortfarande gårdagens smink på mig eftersom jag inte orkade sminka om mig imorse..Ha ha
Dags för en dusch kanske??

Imorgon är jag iallafall ledig, vilket känns välbehövligt!!
Har inget speciellt planerat mer än att gå på At the gates med Annika på kvällen..
Det kommer nog bli trevligt!

Inga kommentarer: