torsdag 4 september 2008

Eftermiddagen ledig..

Idag tog jag mig friheten att gå tidigare från jobbet!!
Kanske inte så mycket att orda om egentligen eftersom hela sommaren bestod av 10-12 timmars arbetspass så jag tycker nog att jag förtjänar det..
Men jag har juh en gaddning som behöver finaniseras i början av nästa år..15000 papp går kalaset på, så egentligen borde jag inte falla för frestelsen..Ha ha

Eftermiddagen ska iallafall tillbringas med min kära Annika, på något fik vid Vasaplatsen..
Borde egentligen ta itu med högen av disk som blivit sedan förra veckan, men varför göra det idag när jag kan göra det imorgon istället??
Svaret på det är förmodligen: Bananflugor!! *usch*
Vart kommer de ifrån egentligen??

Nåväl..ska slänga mig i duschen och dra mig inått stan snart tänkte jag..

Inga kommentarer: