fredag 5 september 2008

Fredagskväll...

Det ser ut att bli en lugn helg detta, börjar kl.06.00 lördag-söndag så jag orkar inte vara social ändå..=) Funderar dock på att gå på ett födelsedagspartaj imorgonkväll, bara för sakens skull.
Det är rätt tråkigt att vara osocial ändå..

Jag brukar försöka undvika partaj numera när jag ska upp tidigt dagen efter, jag har helt enkelt blivit för gammal för att orka vara bakis på jobbet. Det där med att dricka måttligt och gå hem i tid har aldrig varit min melodi men nu är det fan på tiden att växa upp!
så det är precis det jag ska göra imorgon! Jag ska "nöja" mig med 2-3 öl och åka hem senast kl.23.00..man måste juh börja någonstans..*s*
Killen som fyller år är en gammal bekant som hyrt ett ställe vid Vasaplatsen och det verkar vara rätt många som ska dit..*kul*
Jag behöver nätverka!!

Annars då? Jodå..slutade jobbet kl.15.30..
La mig på soffan och läste nya Close Up när jag kom hem..
Planen var att glo på film med min karl ikväll, men han blev ölsugen och drog iväg på någon spelning istället. Inte mig emot, jag trivs bra med mitt eget sällskap.
Har bakat pannkakor (igen) och kollat på "G-som i gemenskap"..
Den levde INTE upp till mina förväntningar!!

Gick även en sväng till Tempo för att köpa "något gott" eftersom det är fredag och blev påprackad en halv honungsmelon av killen i affären.. Han tycker förmodligen att jag behöver se om mina matvanor..Ha ha

Vet dock inte vad jag ska hitta på nu när filmen är slut??
Funderar på att färga håret, har inte orkat ta tag i det ännu och imorgon lär jag inte hinna heller..
Jobbigt bara att det är ett sådant jävla projekt!!

Well well.. annars funkar det bra att ligga kvar på soffan ett par timmar till! =)

Inga kommentarer: