torsdag 11 september 2008

At the gates och spökvandring!

Jag ska lägga mig alldeles strax...!
Det är iallafall det jag försökt intala mig själv de sista 2-3 timmarna men jag har inte kommit så långt ännu..
Fastnade i en Sex and the city repris, det avsnittet då Mr Big äntligen inser att Carrie är hans stora kärlek och ska åka över till Paris för att hämta hem henne!!
Det var så vackert att jag höll på att börja grina..Ha ha..*tragisk, jag vet*
Jag vill också ha romantik och dramatik i min "gråa" tillvaro!!

Över till något helt annat..

Var juh på At the gates i måndags med Annika, himla bra spelning trots att jag missade slutet..
Sprang på en gammal kompis, Elin, som jag bodde ihop med för ett par år sedan och vi fastnade helt enkelt på uteserveringen och pratade gamla minnen..
Var skitkul att träffa henne igen men jag borde självklart ha sett klart hela spelningen!!
Ingen idé att gråta över spilld mjölk!!
Efteråt blev jag övertalad till att gå till Rockbaren, såklart..
Jag stannade dock bara en stund eftersom jag skulle jobba dagen efter.
Jag och Annika fick en varsin 20-åring efter oss som var ifrån Strömstad.
Det tog dessvärre ett tag innan de fattade att vi inte var intresserade..Ha ha
20-åringar får vänta tills jag fyller 40 år!!

I tisdags var jag på spökvandring med Mathias och Micka..
Det var kul och rätt så intressant, lite drygt bara att innehållet var detsamma som när jag gick den för 3-4 år sedan!! Men jag rekommenderar den som fan om man är intresserad av övernaturliga fenomen och historia!!

Nä..nu måste jag ta och sova lite..
Det är en dag imorgon med..!!

Inga kommentarer: