tisdag 3 augusti 2010

Semesterdag 1 och 2

Ljuva semester!!
Igår blev det inte så mycket gjort tyvärr, hade tänkt gå upp 9.00 men somnade om och vaknade vid 13.00 istället.
Har juh gått upp kl 5 hela förra veckan så jag behövde väl sova ut förmodar jag.

Tog det rätt lugnt under dagen och mötte sedan upp Jennie, Lina och några till på Hardrock på kvällen. Det är bra att ha kompisar som jobbar där=)
Lina slutade vid 23.00 och vid 00.00 drog vi vidare till Rb och sen Babar vid 01.00.
Hade skitkul och träffade massa nytt folk!!
Vid 02.30 var jag nöjd, käkade på BK och åkte sedan hem.

Var lite smått bakis när jag vaknade men solen sken så jag tvingade mig upp ur sängen vid 10.00 och sen ut till Kallbadhuset på Saltholmen.
Ganska lugnt med folk faktiskt, var juh inte så jättevarmt eftersom solen gick i moln hela tiden.
Blev ett dopp och lite solande i 3 timmar iallafall innan jag åkte hem igen.
Fick sms av Jake om att de tänkte grilla ute hos dem ikväll så det blev en snabbis inom Coop Konsum också..
Hann hem å duscha och ta det lugnt en timme innan Teddy hämtade upp mig.

Hade skittrevligt ute i Säve hos J&J, var väl en 9-10 pers som grillade, drack öl och snackade skit. Mest om Wacken eftersom det är denna veckan, snacka om att jag har Wackenabstinens!!
Vi har iallafall börjat planera inför nästa år, blir SwedenRock för oss tjejer enbart och sen Wacken då såklart. =) Sweet!!
Ett par öl senare var kl 23.00 så då drog vi oss hemåt, åkte med Knoxville och Malin hem.
Går segt med bussar därute på landet..

Idag bär det av hem till Halmstad.
Ska bli skönt att komma hem ett par dagar =)
Umgås med Helle och mysa med älsklings Tyr (kan väl erkänna att min biologiska klocka har börjat ticka på den senaste tiden), ev ta en sväng till Torekov och Ullared, äta kycklingvingar på Harrys, dricka öl på Bulls uteservering och bara ta det chill!!

Nu är det dock dags att inta sängen så att jag orkar upp i tid imorgon...
Nattinatt!!

Inga kommentarer: