söndag 1 augusti 2010

Semester!!

Det var inte en dag för tidigt!!=)

Ser ut att bli ändrade planer för veckan..
Skulle åkt till Halmstad tis-tors och sen ev Roskilde över helgen men Helle kunde bara umgås mån-tis och i helgen så då hoppar jag Roskilde och åker hem ons-sön istället.
Var länge sedan jag var hemma över en helg så det kan vara trevligt det med =)

Ska passa på att få gjort en massa saker i mitt slott dagarna innan.
Måla om lister, plocka i sär tvskåpet och ställa delarna på vinden, måla om sovrummet om jag lyckas rubba min säng som väger ton, kalka av kaffemaskinen och städa ur varenda skåp och slänga allt jag inte använder!
Såvida det inte är badväder för då blir det beachen istället =)
Ska försöka hinna med ett besök till Varberg oxå nu när pappas gravsten äntligen är på plats, mamma och hennes karl var där idag så hon skickade ett foto..himla fin blev den =)
Pappa hade varit nöjd!!!!

Nu är det dock dags att ställa sig i duschen, håller på att färga håret.

Inga kommentarer: