torsdag 12 augusti 2010

Jag ser seriöst fram emot att börja jobba på måndag igen..
Att ha semester utan planer är jävligt tråkigt och jag är rastlös som fan!!
Är van vid att vara iväg på festivaler och annat kul varje år så..ja..det känns weird!!

Istället har det blivit en del partajande, senast igår när Hardcore Superstars spelade.
Och vi hade skitskoj verkligen, men man kan tydligen tröttna på att festa med..*s*
Så ikväll blev det lugnt med soffhäng och "Lost Boys", som förövrigt var apkass!
Vampyrer i all ära men den var bara konstig!!

Har även pratat med min ena farbror på FB chatten en stund ikväll.
Säga vad man vill om FB, men jag har nog inte haft såhär mycket kontakt med honom, min ena faster och några kusiner sedan jag var liten vilket är jättekul!!
Hälsade på samma faster när jag var i Torekov i lördags och min ena kusin var där med.
Vi satt och pratade om att det var lite konstigt att ingen av oss kusiner (15 st) har fått barn ännu, de flesta av oss är ändå över 25.
Och idag så berättade han såklart att han och hans flickvän ska ha barn..Ha ha.
De visste om det redan då men ville vänta lite med att berätta det för alla andra.
(Vilket är rätt vettigt gjort med tanke på att det var rätt jobbigt när jag fick missfall och såklart hade hunnit berätta för hela världen att jag var gravid.)

Hur som haver så är det iallafall skitkul att de ska ha barn, var på tiden att det händer något positivt i "Carlsson-släkten" =)

Är snart dags att inta sängen..
Ska ev äta frukost på stan med Kajsa imorrn och sen ta en sväng till Miss Smith för att köpa en skitsnygg tröja jag spanat på.. Och på kvällen blir det Bullet och Crash Diet med gänget istan..

*nattinatt*

Inga kommentarer: